Eergisteren

5 april 2016 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Zo weer even een verhaaltje voor de nieuwsgierige thuis.

Eergisteren samen met Theo naar de supermarkt geweest. Supermarkt zonder echt merk maar ze verkopen van alles. Ventilatoren tot brood en van alles nog meer. Ook veel jumbo artikelen. Bij de kassa staan jochies die je helpen je boodschappen inpakken. Als je niet oplet pakken ze je boodschappentas en lopen ze met je mee naar de auto. Ze laden het voor je in maar verwachten dan ook een vergoeding. 1 gulden. Dit is 50 euro cent. Bij ons wilde ze al mee lopen voor alleen het brood wat we kochten. Nou, dat lukt ons zelf ook nog wel om dat naar de auto te tillen.

Daarna nog een beetje thuis gehangen. Lekker in het zwembad gelegen waarboven een parasol gezet was zodat ik wel in de schaduw kon liggen badderen. Dit was heerlijk koel aan mn verbrande huid. Om 15.30 ongeveer was papa klaar met de cursus. Theo en Sylvia namen ons mee voor onze eerste verassing's uitje.
Ze namen ons mee naar het Curacao Sea Aquarium. Wij waren er om 15.58. De kassa zou sluiten om 16.00 uur. En ook de laatste dolfijnen show begint om 16.00 uur. Het park zelf zou tot 17.00 uur open zijn. Maar we mochten helaas niet meer naar binnen. We waren te laat volgens het kassa meisje.

Om toch iets te gaan doen zijn we doorgereden naar Punda. Hier hebben we geshopt. Ook heb ik een kadotje ingeslagen voor Bart en Mama.
We zijn heerlijk wezen eten waarbij we uitzicht op zee hadden. Op de ondergaande zon. Althans, dat was de bedoeling. Er lag alleen een mega groot cruise schip voor. En deze voer natuurlijk pas weg nadat de zon onder was. Helaas. Maar de lucht alleen er omheen was al erg mooi. Heerlijk gegeten die avond. Daarna lekker naar huis het bedje in.

1. Linda:
    6 april 2016
    Correctie: "Ook heb ik een kadotje ingeslagen voor Bart en Mama. Helaas kon ik niet slagen voor een kado voor Linda, maar dat komt van de week nog".

Haha, nee hoor zus, fijn dat je het naar je zin hebt! Xx
  2. Mamma:
    7 april 2016
    Mooi dat je het zo naar je zin hebt. Ook mooi dat je me vast nieuwsgierig maakt.
    Geniet nog lekker van je laatste dagen terwijl wij hier verregenen.
  3. Celine van der Zwan:
    7 april 2016
    Hahah uiteraard komt jou kado van de week nog Linda! Maar ben gewoon nog niet het perfecte kado voor jou tegen gekomen. Zo kan je het ook zien ;p