Westpunt

6 april 2016 - Westpunt, Nederlandse Antillen

Vanmorgen ben ik na het ontbijt vertrokken. Ik ging de westkust opzoeken. Als ik dit gedaan heb, heb ik bijna het hele eiland gezien. Eerst een stuk hetzelfde gereden als gister. Daarna naar Boka Tabla gegaan. Dit park ligt aan de rand van Curaçao. De zee knalt hier met een harde vaart tegen land aan. Dat levert mooie plaatjes op. Zie foto's.
Vanaf daar door gereden naar Westkust. Daar heb ik grote knip gezocht. Zoals de naam al doet vermoeden is dit een groot strand. Ook weer met witte stranden en helder blauw / turquoise zee. Helaas is de case van m'n go pro kapot gegaan dus hier heb ik geen filmpjes van onderwater. Ik ga zo even op internet zoeken of dit los verkrijgbaar is wat er is stuk gegaan en dan maar hopen dat ik het morgen kan kopen in een winkel hier. Ze verkopen veel go pro's dus hopelijk heb ik geluk! Want ik ga hem hier nog heel goed nodig hebben. Er staat nog iets heel leuks op de agenda voor vrijdag.
Op het strand waar ik zat was een toilet gebouw met hekken ervoor. Als je er wilde plassen moest je je melden bij de snackbar en dan liep er iemand mee met de sleutel. Blijkbaar had een man dat gedaan en die was gaan plassen. Vervolgens zag een andere man dat de deur open was dus die ging ook naar het toilet. Maar omdat de toilet meneer die 2e man niet naar binnen had zien gaan, had hij de deur op slot gedaan toen de eerste er weer uit kwam.
Ik zat in de buurt van het toilet gebouw op het strand en hoorde ineens: "hallo? Hallo? HELP! HELP! HELP!" Die man die als 2e in het toilet gebouw was gegaan, zat opgesloten. Gelukkig was de toiletmeneer wel zo aardig om hem er weer uit te laten.
Bij de snackbar ging ik even een broodje halen. Vlak bij de tafel waar ik zat kwam een grote leguaan aangelopen. Stoere beesten! Een man probeerde er een foto van te maken maar die kwam heel dicht bij. De leguaan ging hoop op z'n poten staan en sloeg wild om zich heen met zijn staart. De man stopte met foto's maken en de leguaan ging weer lekker liggen zonnen. Vanaf het strand ben ik in een keer door gereden naar huis. Om 15.30 uur was ik weer thuis. Lekker gedoucht en omgekleed. Om 18.00 uur zijn we bij de Surinamer wezen eten. Erg lekker en veel allemaal. En nu zitten we weer lekker op tijd binnen met de waaier aan tv te kijken. Buiten wil je nu niet zitten want dan wordt je opgevreten door de muggen. Ik ga nu de foto's en filmpjes opzoeken van afgelopen dagen en deze hier plaatsen. Morgen horen jullie weer van mij.

Doei doei!

1. Leonrien:
    hai celine, wat
  2. Celine van der Zwan:
    Hai Leontien, wat, wat?
  3. Mamma:
    7 april 2016
    Mooie foto's. Wat een bijzondere bomen in dat park.
  4. Corry:
    7 april 2016
    Hee Celine, vandaag je 3 laatste verhalen gelezen. Je hebt het er wel goed naar je zin ben merk ik wel. Prachtige foto's hoor. Lijkt op een plaatje. Maar is toch echt door jouw verhalen. Leuk!