Op Schiphol

2 april 2016 - Schiphol, Nederland

Poeh poeh.. Daar zijn we dan.. Vanwege de terreurdreiging lazen we dat je ongeveer 4 uur van te voren aanwezig moest zijn omdat de beveiliging goed aangescherpt was waardoor je langer bij de douane moest wachten. Dus om 6 uur vanmorgen ging de wekker. De laatste spullen ingepakt en we zijn vertrokken. Bart bracht ons weg en heeft ons afgezet bij de Kiss and Ride. Na een goeie afscheidskus zijn we het drukke Schiphol binnen gegaan. Eenmaal binnen maar eerst even koffie gedronken omdat wij natuurlijk weer achterlijk vroeg waren. En dus ook voorlopig nog niet konden inchecken.

Na onze koffie pauze van een half uur zijn we maar eens gaan kijken waar we heen moesten. De hele andere kant op van het vliegveld maar we hebben het gevonden. Bagage afgeleverd en ingecheckt. Gelukkig vertrouwde ze mij maar papa niet. Die werd gefouilleerd. Meneer was vergeten de afstandsbediening van zijn gehoor apparaat af te doen. Daarna konden we doorlopen. Even gekeken bij de winkels maar niets gekocht. Daarna nog wat gedronken en gegeten en om 12.05 richting de gate vertrokken. Daar staan we nu. Helemaal voor aan. We mogen er niet in want er is iets mis met hun printer. Hoe vaag wil je het hebben? Nu wachten tot we erin mogen. Zodra we geland zijn horen jullie van ons. De vlucht duurt ongeveer 9 uur.

1. Mamma:
    2 april 2016
    We wensen jullie een hele goeie reis. ✈️ Linda en mamma
  2. Corry:
    2 april 2016
    Heel veel plezier, geniet ervan.