Voorbereiden..

28 maart 2016 - Moerkapelle, Nederland

Hallo!

Woehoee eindelijk de kans om een reisblog bij te houden! Dit is stiekem altijd al een droom geweest want dat zou betekenen dat ik een verre reis zou maken. En nu is het dan eindelijk zo ver. We gaan niet lang, maar wel ver.

Nu komt het echt dichtbij. Over 5 nachtjes vertrek ik samen met papa naar Curaçao. Het opzoeken van dingen is al begonnen en het inpak lijstje is al bijna klaar. Gelukkig heb ik nog even om aan te vullen waar nodig en de laatste dingen in te slaan. De koffer staat al klaar om ingepakt te worden.

Het wordt nu toch wel spannend. Dit wordt de 2e keer dat ik ga vliegen. Een paar jaar geleden ben ik voor het eerst naar Spanje gevlogen. Die 2 uurtjes zijn vergeleken bij deze vlucht van 9 (en terug 11) uur helemaal niets. Hopen maar dat ik mij kan vermaken!

De stoelen in het vliegtuig zijn geboekt en ook het entertainment pakket is gereserveerd. Dus dat moet wel goed komen. De eerste films staan ook al op m'n laptop en ook de e-reader staat goed vol. Alle camera's en extra accu's worden opgeladen want ik ga natuurlijk wel wat mooie foto's maken.

Ik zal proberen om elke dag een verhaal te plaatsen met daarbij de foto's. Ik weet niet hoe het zit met de WiFi dus het kan zomaar zijn dat het hele plan van een reisdagboek bij houden compleet in het water valt. We gaan het meemaken.

Inmiddels is het 00.05 uur. Tijd om te gaan slapen.

Doei!

1. Leonrien:
    2 april 2016
    lieverd, goeie vlucht en heel veel plezier! dikke dikke knuf